Vraag en antwoord

Veelgestelde vragen

We hebben op deze pagina per vorm van dienstverlening, vragen en antwoorden vermeld.
Staat jouw vraag er nog niet tussen? Laat je horen, we helpen je graag verder.

Snel naar

F.A.Q. Data & Dashboards

Wat is data management?

Het organiseren van data op een effectieve en efficiënte wijze door de gehele onderneming. Zodat je gegevens kunt inzetten om inzicht te krijgen en doelen te kunnen realiseren.

Wat zijn de voordelen van data management?

Hoe beter je in staat bent om data in te zetten voor (be)sturing van je onderneming, des te groter de voordelen die je ermee kan behalen. Denk bijvoorbeeld aan actueel inzicht in je cijfers, lagere kosten voor rapportages en concurrentievoordelen.

Is data management complex om in te zetten?

Natuurlijk hangt het af van welke informatie behoefte er in de onderneming is en welke systemen er werkzaam zijn met relevante data. Maar met de mogelijkheden van nu is het (bijna) altijd mogelijk om data geautomatiseerd te verzamelen. Om vanuit één centraal punt actuele informatie te kunnen verschaffen.

F.A.Q. Financieel partner

Wat is een financiële rapportage?

De financiele rapportage bestaat in de basis uit de presentatie van de financiele cijfers. De balans, resultatenrekening en bij andere ondernemingen aangevuld met een overzicht van de kasstromen.

Ontwikkelingen in het resultaat, omzet en kosten zijn dan goed vergelijkbaar. In sommige financiele rapportages wordt er ook gebruik gemaakt van visuele presentatie. Zoals grafieken en diagrammen.

Wat zijn valkuilen die ik moet vermijden bij financiële rapportages?

De belangrijkste valkuilen en daarmee risico’s voor je onderneming kan je vermijden door te zorgen voor een actuele en accuratie administratie. Zorg voor rapportages die direct zijn gekoppeld aan je financiele administratie zodat je geen tijd besteed aan handmatige werkzaamheden met alle risico’s van dien op foutieve informatie. En tot slot zorg dat de financiele rapportages zijn gericht op de eindgebruiker, zodat er geen ruimte is voor interpretatie van de financiele cijfers.

F.A.Q. Online boekhouder

Aanmelden en dan?

Zodra we je gegevens hebben ontvangen, controleren wij je gegevens en binnen uiterlijk 1 werkdag nemen we contact met je op. Je ontvangt van ons dan alle informatie, zodat we samen meteen aan de slag kunnen gaan.

Jij levert via de app of per mail al je facturen en bonnetjes aan en wij verwerken dit in je online boekhouding.

Voor wie is jullie online boekhouding geschikt?

Wij werken voor diverse MKB en ZZP ondernemers. Voor de online boekhouder hoef je alleen maar digitaal je facturen en bonnen aan te leveren. Wij doen de rest.

Wat is in het abonnement opgenomen?

In al onze abonnementen verwerken wij je volledige administratie, verzorgen de BTW aangifte, maken de jaarcijfers en verzorgen je jaarlijkse inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting aangifte. Het abonnement op de software voor de online administratie is ook opgenomen in het maandelijks abonnement. Je kan je abonnement per maand opzeggen.

Wat kosten jullie online boekhouding?

Wij bieden verschillende abonnementen aan. Je kan daarbij zelf kiezen welk abonnement het beste bij je past. Voor een vaste prijs voor jouw boekhouding, kan je altijd even contact met ons opnemen.

Heb je nog andere vragen?

Laat eens wat van je horen, vinden we leuk!